5.04.2012

ONE DAY IN ROME WITH SONY NEX-7

Am profitat de o zi petrecuta recent in Roma pentru a trage cateva cadre cu micutul NEX-7. 

Spun "micut" pentru ca asa il alint datorita dimensiunilor reduse insa NEX-7 este o camera cu un potential enorm. Senzorul mare, shutter silentios cu lag infim, ecran rabatabil, viewfinder extrem de clar si posibilitatea de a folosi aproape orice obiectiv existent fac din NEX-7 o camera excelenta pentru fotografia de strada. In Roma am folosit obiectivul de kit (18-55mm) si de cele mai multe ori am compus cadrele la nivelul soldului folosind ecranul rabatabil.

De obicei nu vorbesc foarte mult despre camere sau obiective atunci cand vine vorba despre fotografie deoarece cred sustinut ca omul face o fotografie buna si nu camera folosita.

In fotografia de strada eu pun accent pe "caracterul" fotografiei si pe ceea ce transmite ea in detrimentul tehnicii sau a cifrelor. Fotografiile trebuie "sa vorbesca" si sa poata transpune ceea ce am vazut/trait eu in acea fractiune de secunda. Oamenii vad intotdeauna fotografia insasi, in niciun caz Exif-ul acesteia. Din acest punct de vedere NEX-7 este un companion excelent.

Am ales un crop 1:1 si grain adaugat in LR4 pentru a puncta "caracterul" imaginilor.

Voi testa cat de curand si veleitatile sale atunci cand vine vorba despre fotografia de portret sau fashion si sunt foarte curios si legat de capacitatile sale video despre care am auzit numai lucruri bune.


Cheers,
VB


















No comments:

Post a Comment